کیارشکیارش، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

گوزل اوغلانلاریم

آمادگی کیارش برای رفتن به پیش دبستانی

1393/6/18 13:53
نویسنده : مامان زهرا
325 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جان تا چند روز دیگه مدرسه ها باز میشه وتو باید از تاریخ 93/7/1 بری به پیش  دبستانی ودوره جدیدی از زندگیتو تجربه کنی وتقریبا نیمی از روزو از من و داداشی دور هستی ، مامانی همه کارای مدرستو ردیف کرده تا روز اول با خیال راحت بری به سوی مدرسه ، چقدر خوشحال بودی وقتی لوازم التحریرتو خریدم وبا چه ذوقی لباس فرمتو میپوشیدی چقدم بهت میمومد مبارکت باشه عزیز دلم وموفق وپیروز باشی، دعای مامان و بابا همیشه پشتت و همیشه مثل یه کوه پشتتیم.

 

                                             

                                   

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان اعظم
20 شهریور 93 13:25
عزیزم...انشاالله به سلامتی...امیدوارم پله های ترقی رو به خوبی سپری کنی
مامان اعظم
24 شهریور 93 22:27
من هم شما رو لینک کردم..ممنون که بهمون سر زدید
amirrezaghaffari
25 شهریور 93 20:35
سلام عموجان امیدوارم به سلامتی این دوران را تمام کنی و لباس فارغ التحصیلی دکترا را بپوشی عموجان خیلی دوستون دارم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عمو جون ایشالله بادعای خیر شما.
مامان آرمان
26 شهریور 93 8:01
سلام قدم گذاشتن به اولین مراحل زندگی اجتماعی تا حدود زیادی برای شما و کاملا برای آرمان من داره اتفاق می افته.خدا حافظشون باشه انشاءا.... ما هم آپ هستیم دوستم
مامان زهرا
پاسخ
سلام دوست جون امیدوارم پسر گلت همیشه موفق باشه مرسی که مارو فراموش نکردی
مامان مریم
30 شهریور 93 23:54
وااای خوشبحالت کیارش جوون چقدر دوست دارم شمارو تو لباس فرمت ببینم. ایشالا درسخون و زرنگ مایه افتخار مامان و باباشی. به امید روزهایی که لباس سربازی و دامادی تنت ببینیم.😚