کیارشکیارش، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
کوروشکوروش، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

گوزل اوغلانلاریم

مرد کوچک من

1393/7/2 12:39
نویسنده : مامان زهرا
381 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم کوروش، دیگه برا خودت مردی شدی ، از فردای تولدت یعنی مورخ 93/6/16 دیگه بهت بیبی نبستم وگفتم باید دیگه خودت هر موقع کار داشتی به مامان بگی ومامان تو رو ببره کارتو انجام بدی ، یکی دو روز اول خیلی برات سخت بود و خودتو کثیف میکردی و این باعث شده بود تا استرس بگیری ودائم با شیرین زبونی بگی (مامان پوشک کن جیش مکنم) بابایی از این استرس تو ناراحت بود ومیگفت ولش کن پوشکش کن دلم براش میسوزه ، اما من تسلیم نشدم و تو جیگر مامان یه هفته ای تونستی خودتو کنترل بکنی و الان مثل یه مرد هر موقع کار داشتی میدویی میری کنار دستشویی و منو صدا میکنی و وقتی کارت تموم میشه خودت بیشتر از من خوشحال میشی و من احساس میکنم یه غروری از این بابت به تو دست میده و من کلی  از موفقیت تو ذوق میکنم .

  

                                     

 

                                                   

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)